امور اداری خود را به پارسه سرویس بسپارید
تیم تخصصی ما آماده انجام هر گونه امور اداری برای ایرانیان خارج از کشور می باشد.
معرفی جامع مراحل انجام کار
همه ایرانیان خارج از کشور می توانند تمامی اموری که از لحاظ قانونی نیاز به حضور در ایران دارد را به متخصصین پارسه سرویس، به عنوان وکیل قانونی خود بسپارند. این امور می تواند در بر گیرنده ی مواردی مانند امور اداری در تمامی ادارات و سازمان های دولتی/غیردولتی، تمدید و یا فسخ اجاره املاک و مستغلات، امور مالیاتی و امور قضایی باشد.
وکالتنامه در صورت نیاز
در صورتی که برای انجام این امور اداری نیاز به وکالت نامه وجود داشته باشد، با اطلاع قبلی متن وکالت نامه برای شما ارسال می گردد. تنظیم و تایید وکالت نامه ها در یکی از سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران و یا دفتر حفظ منافع جمهوری اسلامی الزامی می باشد. سپس اصل وکالت نامه توسط یکی از سرویس های پستی که قابلیت رهگیری مرسوله را داشته باشد، به آدرس پستی پارسه سرویس ارسال می گردد. پس از دریافت وکالت نامه از جانب شما ادامه ی امور پیگیری می گردد.
مراحل ثبت سفارش
با کلیک بر روی ثبت سفارش و با تکمیل اطلاعات خود در طول سفارش، با شرح کامل خدمات مورد نظر، امور اداری شما به جریان می افتد. ثبت سفارش در این مرحله کاملا رایگان می باشد و پس از بررسی توسط کارشناسان پارسه سرویس، جزئیات هزینه، مدارک مورد نیاز و مدت زمان انجام کار به شما اطلاع رسانی می گردد و می توانید هزینه را پرداخت نمایید.
در طول انجام فرآیند ما با شما در تماس خواهیم بود. همچنین میتوانید از طریق تماس و یا ایمیل با کارشناسان ما در ارتباط باشید و درخواستهای خودتان را مطرح کنید.
درخواست انجام چه خدمات اداری در تهران و ایران را می توانید بدهید؟
